Het 1e jeugdteam heeft in Landelijk B een uitermate goede stap gezet door thuis met 8-2 van TTV Amsterdam te winnen. Wedstrijden die op het scherpst van de snede werden gespeeld, maar waar de formatie van Litac vakkundig de overwinningen naar zich toetrok. Lode Hulshof tekende voor 2 overwinningen, Lars Banning en Colin Peper beide voor 3 overwinningen. Het dubbelspel ging verloren.

Het 2e jeugdteam ging in Landelijk C met 3-7 onderuit in de confrontatie tegen DTS uit Enschede. Het was een spannende pot, waarbij 5 wedstrijden pas in de beslissende 5e game beslist konden worden. Allemaal gingen ze aan de neus van de Litac’ers voorbij. Kevin Pan tekende voor 1 overwinning, Gijs Geelink voor 2 en Danny te Vruchte bleef met lege handen staan.

Litac 3 speelde in de 3e klasse tegen Bit.nl uit Ede en ging met een 8-2 overwinning naar huis. Door deze prachtige overwinning is het 3e team helemaal ‘back in business’ en wordt nog volop meegestreden voor het felbegeerde kampioenschap. Julius Bulten en Timon Wassink pakten 2 overwinningen. Joor Bluemink won alle partijen.

Litac 5 pakte in Terborg een prachtige 8-2 overwinning. Gijs Spekschoor en Thijmen Knufing wonnen beide 3 partijen. Litac 6 hield de score in evenwicht: 5-5. Cesar Nederpelt wist 1 partij te winnen en Jop Geelink won er 3. Siebren Bouwhuis kon geen wedstrijden winnend afsluiten.

Ga naar boven