bron: Elna, Theo Huijskes

Lichtenvoorde - Een leven zonder vrijwilligers is ondenkbaar. Zij bepalen de bestaansmogelijkheid van alle in de huidige maatschappij voorkomende organisaties, in-stellingen en verenigingen. Hun inbreng betekent een bijzondere meerwaarde voor de gehele samenleving. Vrijwilligers zijn actief in alle sectoren, zoals welzijn en ge-zondheidszorg, onderwijs, sport, natuur, milieu, cultuur en recreatie. Het werk dat zij verrichten is weliswaar vrijwillig, maar niet vrijblijvend. Alleen al daarom verdienen zij in deze krant een platform.

Deze keer Siny Huiskamp, geboren Bos (54) uit Lichtenvoorde.

Het is woensdagmiddag 5 december 2012. Of het de datum en dus mogelijk een Sinterklaas surprise is, maar zelden heeft de scribent van deze rubriek een burger ge

In de bestuurskamer van het Litac-complex De Zandschoppe in Lichtenvoorde praat deze op 16 februari 1958 in Winterswijk geboren bijzonder sociaal en maatschappelijk ingestelde vrouw en dat vol overgave en dus met veel verve over haar bezigheden ten behoeve van de gemeenschap in het algemeen en die ten behoeve van Litac in het bijzonder.

Ga naar boven