Wijzig je geplande vakantie en ga in trainingskamp, hoogtestage of whatever dan ook. Bereidt je zelf voor op het leukste toernooi van het jaar! Ook dit jaar organiseert Litac namelijk weer de Battle of Business (BOB). Dit jaar is het op 10 mei. Precies! Net na de vakanties! Hieronder volgt informatie over het toernooi en hoe je je kunt inschrijven

Battle of Business 2019
The Battle of Businnes begint op tijd, zoals elk jaar op tijd en eindigt vast weer te laat! Op 10 mei heeft Eugene de koffie om 19.30 klaar staan. Het doel is om rond 19:45 te beginnen. Dat zal vast wel weer iets later worden, ons kennende. Vooruit dan maar. Mocht je er niet op tijd kunnen zijn, zorg er voor dit bekend is bij de organisatie en dat er minimaal 2 spelers wel aanwezig zijn! Zo kunnen we redelijk op tijd starten en hopelijk raakt het toernooiverloop hierdoor niet in de war.

Rond 22.00 verwacht ik dat we de vervolgrondes in kunnen gaan en tegen 00.00 zal blijken wie er met de beker naar huis gaat.

Teamsamensteling bestaat uit 1 competitiespeler en 2 niet-competitiespelers (eventueel 3 of 4 of 5). De competitiespeler speelt altijd als 1e speler, en speelt tegen andere '1e spelers'. Dit jaar mogen spelers die nooit in competitieverband zijn uitgekomen wisselen van plek, zodat je niet alleen maar wedstrijden speelt tegen een competitiespeler. En tref je die dan toch, dan krijg je ook nog eens punten voorsprong om het voor iedereen wat spannender te maken! Dat wordt van te voren bepaald.

We spelen wel om 3 gewonnen games, waarbij elk gewonnen game mee telt in het eindresultaat. Dus winnen met 2-1 levert je 2 punten op en de tegenstander 1.

Wil je wel mee doen, maar heb je geen teamgenoten, stuur dan even een mail naar BoB waarin je dit aangeeft.

Toernooigegevens:
Datum: 10 mei 2016 vanaf 19.30
Locatie: De Zandschoppe, Varsseveldseweg 62a Lichtenvoorde, 0544-379962
Prijzen: De wisselbeker die elk jaar wisselt van eigenaar en natuurlijk de eeuwige roem
Organisatie: William
Kosten: Voor nop
Inschrijven tot: De inschrijving sluit op woensdag 8 mei om 17.00 (daarna begin ik met de indeling enz.)
Vragen en opgave? Mail met BoB

Inloggen

Hoofdsponsor

Subsponsor

Ga naar boven